Škola v přírodě - NEDĚLE

15. 6. 2014

Přijeli jsme autobusem. Šlapali jsme v blátě. Stavěli jsme domečky pro skřítky.

Míša Rosička

Nejvíc se mi líbilo, jak jsme stavěli hrady z klacků. Přijeli jsme autobusem.

Nikča Homolová

Stavěli jsme království. Měli jsme k obědu knedlík a já jsem měl 3 knedlíky.

Kubík Maliňák

První výlet. V neděli jsme viděli krávy. Viděli jsme také kapličku, která se jmenovala Štěpánka. Také jsme viděli Ještěd. A šli jsme po blátě a Jára Skála se  propadl do země. A měl v botech bláto.

Amálka Božíková

Když jsme přijeli, tak jsme museli chvíli počkat venku před hotelem. Čtvrťáci a páťáci nám odnesli kufry. Pak jsme šli na krátkou procházku. Pak jsme měli oběd. Po obědě jsme si šli odpočinout do pokoje. Zjistila jsem, že náš pokoj je docela malý, ale nám to nevadí. Pak jsme si šli připravit batohy a šli jsme na dlouhou procházku. Přešli jsme hlínu, která se docela propadala pod nohama. Pak jsme zjistili, že pod tou hlínou protékala kanalizace. Pak jsme přišli do hotelu a měli jsme večeři. Večer si budeme povídat.

Terka Koderová

Dnes jsme jeli autobusem a viděli jsme závodní auto. Dnes jsme měli k obědu vepřovémaso a knedlíky. Večeře: karbanátek s bramborama. Byla to dobrota a moc mi chutná. Je tady krása. Šli jsme do lesa stavět domky. Šli jsme do kopce. Bydlím v 220 pokoji. Pokoj je pěkný. Akorát jsme se tam mačkali, protože je tam málo místa. Je tam 6 postelí. Jsem v pokoji s: Patrik H., Patrik K., Hynek L. a Maty a já. Náš tým se jmenuje Stříbrné království. Jak říkám, je tu moc pěkně, odvezu si odtud tu největší podívanou.

Matěj Horák

Zhruba v 9 hodin jsme vyjeli od školky na školu v přírodě. Jelli jsme asi tak hodinu, první zastávka byla na benzínce, abychom se najedli. Když jsme přijeli k hotelu Kořínek, šli jsme prozkoumat okolí. Když jsme se vrátili, rozdělili jsme se do družstev, já jsem s Járou. naše družstvo se jmenuje Království zakletých kořínků. Potom jsme dostali úkol vymyslet náš pokřik. Náš pokřik zní:

Kořínci jsou nej, hej, hej, hej,

všechno vyhrajem, hej, hej, hej,

my jsme totiž nej, nej, nej.

Když jsme splnili úkol, šli jsme do lesa. Když jsme byli v lese, šli jsme si připravit věci na stavění našeho království. Když jsme si to připravili, šli jsme zpátky do hotelu Kořínek na večeři. Zatím se mi tu moc líbí.

Anežka Valášková

Dnes jsme přijeli do hotelu nebo-li na ŠvP. Tam jsme se ubytovali a hned jsme si to tady omrkli. Pak jsme šli na oběd. K obědu jsme měli vepřovou plec s knedlíkama. Když jsme dojedli, tak jsme šli do pokoje si odpočinout. Snad si nemyslíte, že v pokoji byla nuda. Tak jste se hodně zmýlili. Naopak tam v tom pokoji byla zábava. S klukama jsme tam blbli, pak jsme se sešli v jídelně a ředitel nám řekl, že si máme vzít vhodné oblečení, nebudu vám to říkat. Šli jsme do pokoje se připravit na další výlet. Někde jsme si zahráli nějakou soutěž nebo-li hru. Jistě se určitě ptáte, s kým jsem. A jsem s mými kamarády. A naše družstvo se jmenuje Kořínek. A pak jsme se vrátili a psali tento deníček.

Tomáš Štěrba

Přijeli jsme asi v 10.45. Na pokoji jsme tři, já, Jára a Kuba a možná duch. Jsem se Soňou v týmu. Jsme Stříbrní. Když jsme přijeli, šli jsme na procházku a poté na oběd. Pak jsme šli na druhou procházku a při tom těsně u chaty máme hrady. Potom jsme šli na večeři. A teď píšeme deník. Šli jsme kolem hovězího (krav na maso). Byl to skvělý den.

Honza Černý

Dnes jsme přijeli do hotelu Kořínek. Když jsme vyjížděli, měla jsem strach, jestli jsem něco nezapomněla, ale to se ještě ukáže. Jsem ve družstvu. Na pokoji jsem s Mášou, Klárou, Soňou a se sebou. :-) Už jsme soutěžilil. Měli jsme dlouhodobý úkol, postavit svoje království. Máme obří televizi na chodbě. K obědu jsme měli knedlíky s masem a k večeři jsme měli brambory s masem. Nejvíce se dnes bavilo to, že jsme se propadali v bažině, když jsme šli na procházku.

Andy Soukupová

Dnes jsme přijeli do penzionu Kořínek. Dostali jsme pokoj a šli jsme na oběd, měli jsme bramboračku a jako druhé jídlo knedlíky s masem. Poté jsme měli odpolední klid. Po odpoledním klidu jsme šli ven a stavěli jsme si týmové království, zatím máme jen materiál, ale zítra už začneme stavět. Když jsme dostavěli, šli jsme do chalupy na večeři.

Maruška Hyklová

Ráno jsme u autobusu měli sraz. Kolem 9. hodiny jsme vyjeli a kolem půl 12. jsme přijeli do Kořínku. Přijeli jsme přímo na oběd (vaří tady líp než u nás) a potom jsme měli odpolední klid...  Po odpoledňáku jsme šli prozkoumat okolí a hráli jsme jednu hru. Vrátili jsme se akorát na večeři. A teď si můžeme ještě jít hrát ven. Docela se těším na zítřek.