Škola v přírodě 2013 - sobota

8. 6. 2013

Máme kapitána Jéňu. Přijeli jsme šťastně.

Eliška Nezavdalová

Máme kapitána Šimona. Přijeli jsme autobusem do Albrechtic. Máme stejný východ na chodbu s klukama. K obědu jsme měli špagety a k večeři pečené kuře. Večer jsme šli ven. A možná si zazpíváme ukolébavku.

Terka Koderová

Dnes je první den na škole v přírodě. Moje kapitánka je Kristýna. Na pokoji jsem s Natálkou, Bárou, Jasmínkou a Ančou. Jsme zase na Permonu. Převlíkli jsme se a šli jsme se rozdělit do družstev. A šli jsme na výlet na Světlý vrch. Tam jsme dělali monstrum. Pak jsme šli zase k Permonu. Chvilku jsme čekali než se ostatní vrátí z WC. Pak jsme šli do lesa. A tam jsme stavěli radnici. Když jsme přišli do Permonu, tak jsme barvili první stranu deníku. Byla dobrá večeře. A byla jsem poslední u stolu. Mám vás ráda mami a tati.

Vanda Kučerová

Dnes ráno v 9.10 jsme jeli na školu v přírodě. Jeli jsme dvouma autobusama, bílým a růžovým. V autobuse byla sranda. Když jsme přijeli, nejdřív jsme dovezli kufry blíže k penzionu. Náš penzion se jmenuje Permon. Když jsme dovezli kufry do pokoje a už jsme měli skoro vybalíno, poslali nás do jinýho pokoje neboli apartmánu. Kluky tam nechtěli pustit. Chvíli jsme hráli hru v kostce a bylo nám divné, že ještě není oběd. Tak se jenom šla Juju podívat, jestli na nás nezapomněli. To se ví, že zapomněli, tak jsme byli pozdě. K obědu jsme měli květákovou polévku a špagety. Potom byl polední klid. Hráli jsme dostihy a sázky. Potom jsme šli na procházku, ale nejdřív jsme se rozdělili do družstev. Jmenujeme se Albrechtice a vůdcem je Matyáš Hadrbolec. Měli jsme vymyslet pokřik, ale vymysleli jsme i hymnu. Hráli jsme takovou hru, že jsme ze všech ze družstva udělali příšeru a měla umět chodit. Potom jsme šli domů a udělali jsme si deník. Potom byla večeře. K večeři jsme měli kuře. A potom jsme šli psát tento deník. Konec.

Soňa Černá

Na školu v přírodě jsme dojeli asi v 11.00. Když jsme obědvali, tak si všichni chválili jídlo. O odpoledním klidu se hrály hry. Odpoledne jsme šli na vycházku, tam byly super hry. Např. jsme měli ze sebe udělat nějakou obludu, která má mít 8 nohou a 6 rukou, bylo to doopravdy legrační. A abych nezapomněla, jsem v Terezy týmu a jmenujeme se Tanvald. Dnes bylo také pěkné vedro. Prostě dnešní den byl super.

Judita Pulkrábková

Tak dneska jsme přijeli. Je to tu hezké. No vlastně jsem čekal, že to tu bude hezké, protože jsme tu byli už vloni. Jen pro objasnění: Albrechtice v Jizerských horách, hotel Permon. Zase to  pitomé vynášení kufrů. Tentokrát jsme to všichni páťáci vynášeli i kufry třeťákům. Takže - hrozná šichta! Jsem na pokoji s Matym, Jéňou, Víťou a Vávrou, na pokoji 16. Jsem kapitánem! Velím týmu "Albrechtice". Ostatní kápoši jsou Tereza, Jéňa, (já), Kiki a Šimon. Můj tým je docela dobrý. To "docela" jsem myslel, jako že mám hodně zlobidel. K obědu byly špagety. Pak jsme šli na výlet. Chodili jsme lesem a na louce jsme hráli "příšery". Měli jsme 23 bodů z 25 bodů. Skládali jsme hymnu a pokřik, V lese jsme stavěli své radnice. K večeři bylo kuře. A teď píšu.