Škola v přírodě 2015 - neděle

15. 6. 2015

První den. Přijela jsem později. Je to tady krásné. Je tady hřiště. Moc se nám to líbilo.Chata se jmenuje Diana.

Anežka Marková

Bydlím v hotelu Diana. Bydlím s Tondou, Davidem a Michalem a je s nimi velká sranda. Hráli jsme různé hry.

Kuba Maliňák

Dnes je první den a my se ubytovali. V první hře jsme byli poslední, ale nevadilo to, protože všichni se snažili. Kapitán byl Honza. V týmu jsou dva prvňáci, kteří jsou moc šikovní. Ve druhé hře jsme také moc neuspěli. K večeři jsme měli omáčku s těstovinami. Tak jsme na 6. místě. A jméno našeho družstva jsou Zákeřné válečky.

Terka Hyklová

Přijeli jsme na školu v přírodě. Bydlíme v krásné chatě ve vesnici Strážné. Vybalili jsme si věci a potom jsme šli na oběd do hotelu Vltava. Měli jsme výbornou polévku a řízek s brambory. Bylo to výborné!!! Potom jsme šli na odpolední klid a potom první hra byla améba (byla super!). Potom jsme se šli projít parkem a hráli jsme hru ticho. Nesměli jsme vůbec mluvit. Potom jsme šli dál. Hráli jsme odezírání. Vůbec mi to nešlo!! Potom jsme šli zpátky. Měli jsme večeři. Měli jsme těstoviny s masem. Bylo to výborné a dala jsem si k tomu čaj. Je výborný. Potom jsme šli do pokoje. Hráli jsme různé hry. Bylo to super.

Barča Vomastková

14. 6. v neděli jsme přijeli v 11.45 a ubytovali jsme se v Roubence. Pak jsme šli na oběd. K obědu jsme měli polévku a pak řízek, brambory a k tomu okurku. Pak jsme hráli hru. PS. nevím, jak se jmenuje. A šli jsme na procházku, po chvíli jsme se zastavili a pan ředitel řekl, že jsme v národním parku v Krkonoších a že se tu nesmí plašit zvířata. Tak nám dal hru, že nesmíme mluvit. Tak jsme šli dál, po kousku cesty jsme se zastavili a šli jsme na hřiště a tam jsme hráli hru odezírání ze rtů. Pak jsme šli zpět na chatu, umyli si ruce a šli na večeři. Pak jsme šli na pokoje a za chvíli v 7.20 přibližně jsme šli psát deníky. A náš tým se jmenuje Hrušky.